Eversheds Sutherland
TESLA
Belimo

Články označené značkou : Krby

Drevo, uhlie, pelety a brikety používa 190-tisíc domácností. SHMÚ zmapoval vykurovanie

12.04.2023

Drevo, uhlie, pelety a brikety používa 190-tisíc domácností. SHMÚ zmapoval vykurovanie

Vykurovanie slovenských domácností zodpovedá za 13 % emisií v energetike. Tieto emisie momentálne legislatíva nereguluje.

Krby a kachle na palivové drevo sú vyhľadávaným riešením vykurovania

09.02.2023

Krby a kachle na palivové drevo sú vyhľadávaným riešením vykurovania

Vykurovanie drevom je trendom a nevyhnutnosťou v najbližších rokoch, myslia si výrobcovia kachlí.

Ako správne používať krbové kachle

14.10.2019

Ako správne používať krbové kachle

Kachle s terciárnym spaľovaním sú drahšie, ale dokážu využiť až viac ako 75 % energie.

Vykurovanie domu krbovým telesom môže zvýšiť jeho energetickú hospodárnosť

06.09.2019

Vykurovanie domu krbovým telesom môže zvýšiť jeho energetickú hospodárnosť

Analýza porovnáva zdroje tepla v rodinnom dome energetickej triedy A1 a zmeny nutné k preradeniu do vyššej triedy A0 s takmer nulovou potrebou energie.

Moderný krb na drevo, elektrinu, plyn alebo biopalivo?

19.12.2018

Moderný krb na drevo, elektrinu, plyn alebo biopalivo?

Vývoj krbov pre domácnosti napreduje, už to nemusí byť iba statické zariadenie s komínom plným sadzí.

5 výhod, ktoré so sebou prinášajú kozuby na plyn

03.01.2018

5 výhod, ktoré so sebou prinášajú kozuby na plyn

Uvažujete nad kúpou kozuba? Kozuby na plyn síce nedokážu plne nahradiť romantiku spojenú s kozubmi na drevo, prinášajú však so sebou niekoľko nesporných výhod. Pre mnohé domácnosti môže byť plynový kozub výhodná alternatíva.

Kachľová pec. Ako na ňu?

10.02.2017

Kachľová pec. Ako na ňu?

Kachľová pec dokáže zohriať veľký priestor, nespôsobuje nápor na organizmus a vytvára domácu pohodu.

Päť mýtov o kúrení v dome

03.09.2015

Päť mýtov o kúrení v dome

V tomto ročnom období začína boom rád týkajúcich sa nákladov na vykurovanie domov. Niektoré z nich sú však veľmi zjednodušené, iné iba obyčajným marketingovým „humbukom“, alebo jednoducho zlé.